19 Nis 2012

Atam su kaçırıyosun ama

3 yorum:

Sedat Lamaleman dedi ki...

Simdi bence hemen bir yargiya varmamak lazim, ne malum Dumas'in Atamiz'dan etkilenmedigi? Dumas once yasamis diyorlar ama ben yine de gurur duydum yanee..

Haa bir de su var, Eksi Sozluk'ten sui yazmis uc silahsorler icin:

"elimdeki 1970 basımı versiyonunun başında karakterleri tanıtırken;
athos: üç silahşörlerden biri
portos: üç silahşörlerden diğeri
aramis: üç silahşörlerden ötekisi
ibaresini kullanmış kitaptır."

Adsız dedi ki...

kotum..yarim saattir guluyorum.aslinda su urunleri ile ilgili sozlerine daha cok gulmustum..benim en sevdigim ataturk sozlerinden biri de sudur..* Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.. neyse iyi geceler tatli ruyalar

fevri dedi ki...

Deminden beri gozumden yas gele gele guluyorum ama sanirsam burada suc adinda bile meret olmayan Turk Amerikan Dernekleri Federasyonu'nda. Hangi kaynaga dayanarak yazmislar bunu?

Neyse, Zaytung haberi diyip, gulmeye devam edelim.