2 Şub 2012

Let England Shake

Müzik dünyasını 4-5 yıl geriden takip ediyom ben, ne bilem mesela Arcade Fire’ı iki yıl önce, Libertines’i ise geçen yıl keşfettim. Ben böyle mutlu mesut yaşayıp giderken, ganyan bayiinin gediklilerinden sevdiğim bir ağabeyim olan Pazenci Hasan, geçenlerde tam kuponumu yapıp gidecekken, yanıbaşıma gelip paltomun cebine bir kaset attı. Hiçbir şey demeden de gitti sonra. Hatta bütün bunlara tanık olan Muharrem Abi, “mikrofiş veriyor sanki amını eşek sikesice, cia ajanı sanki bana” diyerek Pazenci’yi çekiştirdi. Neyse Hasan Abi’nin verdiği kaset PJ Harvey’in 2011 yılında yayınlanan “Let England Shake” albümüymüş meğer. Ama nasıl albüm, zehir gibi, politik, duru, dürüst, başlarda zor gidiyor ama birkaç turun ardından böyle vurup geçiyor, her şarkıda yeni bir şey keşfediyorsun falan. Velhasıl uzun zaman sonra göreceli olarak yeni çıkmış bir albüm dinleyip hastası oldum ve bunu da burada yazmak istedim. Zaten Pazenci Hasan'a da söyledim aynısını. Dün akşam iş çıkışı dükkânına uğradım, "Abi kırdı geçirdi beni senin Picey," dedim. Müşterisi vardı onun istediği iki top eteklik basmayı verdikten sonra bana dönüp, "Picey değil Rehacığım," dedi, "Peje olacak."

Hiç yorum yok: