18 Mar 2010

Konumlanma mantığınız kadar konuşun

Ne aktaranı, ne de muhteşem beyanatları aktarılanı aktarayım size. Bu bir MSN muhabbeti ve ben en çok buna güldüm son zamanlarda. Özellikle, 'abi çok acil çıkmam lazım' kuyruklu yalanındaki çaresizlik ve bedbahtlığa dikkatinizi çekerim:

- sağlık sıhhatin yerinde değil mi kardeşim
- bir sıkıntı yok abi
- tek olmasın be kardeşim
- bir önerim olacak
- buyur abi
- biliyosun ABD, Meksika ve Kanada AMERO isimli paraya geçiyor
- toprak savaşlarından PARA ve ENERJİ SAVAŞLARINA geçiliyor
- sizin sektörü direkt etkileyebilir
- değerlendirirsiniz
- eyvallah abi
- ben artık hiç bir işe hayır demiyorum
- yanlış anlama
- öngörüm ve konumlanma mantığıma göre bakıyorum
- dostlarla siz de bir yorum yaparsınız
- abi çok acil çıkmam lazım
- görüşürüz
- devam ederiz
- dostlara selam

4 yorum:

Erkek Egemen dedi ki...

Yarıldım yahu...
Şaheser, başyapıt, masterpiece, meisterwerk, chef d'oeuvre..

Adsız dedi ki...

Yalnız bir yanlışı düzeltmek isterim. "ben artık hiç bir işe hayır demiyorum" kısmı da bold olacak. Zira bold şahsın karşısında ne diyeceğini sapıtan adam "hiç bir" değil, "hiçbir" yazardı :) Bir yanlış anlaşılma olmuş sanırsam.

Adsız dedi ki...

Şanı büyük adsız kardeşim, bir kere de tut kendini, bir yanlışı düzeltme lan.

Yorumu yazarken o yüzüne yayılan hain gülümsemeyi bile görüyor gibiyim :)

Erkek Egemen dedi ki...

Arkadaş bunu her okuduğumda kopuyorum ya... Süper...

Bunun filmini çekmek lâzım...