11 Şub 2010

Cönk


Yaklaşık 15 yıldır devam eden içlik boykotumu bana bozduran bu soğuklara lanet okuyor,

ben Saracoğlu Stadı'ndaki ilk maçımı seyrettikten sonra bilet fiyatlarını yarı yarıya indiren Fenerbahçe yönetimini kınıyor,

AKP-C(M)HP saflaşmasında illâ ki taraf tutmam beklentisiyle üstüme gelen, memleketimin azgelişmiş politik analistlerine 'yiyin birbirinizi' solculuğu dışında bir sol pozisyonun da varolabileceğini hatırlatıyor,

İslamcı-entelektüel cenahtaki günlük konuşmaların aşırı kibarlığı karşısındaki şaşkınlığımı gizleyemiyor,

Türkiye'yi tamamıyla İstanbul üzerinden okuyan ve yansıtan anaakım medyaya teessüflerimi sunuyor,

ailem ve arkadaşlarım haricinde, memleketime dair söyleyebileceğim en güzel şeyin yemekleri olduğu gerçeğine alışmaya çalışıyorum.

NOT: Resimdeki oğlanı internette 'içlik' yazarak buldum. En cevval, en dağlardelen, en benim diyen erkeği bile Borneo maymununa çevirebilecek iki kıyafet varsa bu âlemde, biri içliktir, diğeri de kilim desenli kazak. (Benim de vardı bu arada kilim desenli kazağım. Tek başına beş kilo çekiyordu, Sibirya soğuğu gelsin bana mısın demezdim onu giyince.)

4 yorum:

medgallis dedi ki...

kim bu tespitlere 'yanılgı şerhi' koyabilir? içlik de dahil.

fevri hareket dedi ki...

konuyla ilgili aaab desenli bir halk şiiri aklıma geliverdi, siz kıymetli moderatörle paylaşayım istedim:

bir arkadaşım vardı
içlik giyerdi
portakal yerdi sebebi
açlık değildi
son saniyede atılan
üçlük gibiydi
kapında paspas olam
farusu farusu

gidem seninle fener maçına
rıfkıyı istersen patlat kıçımda
olmayan derdinde olmayan saçında
razıyım solmaya farusu farusu

İçlikleriyle Mutlu dedi ki...

İçliksevmeyenleri amcamın memleketi Omsk'a âkide şekerli semaverde rus çayı içmeye davet ediyorum. İçliklerimle sıcak, mutlu mesut, tir tir titriyor oluşunuzu zevkle seyre dalacağım.

Bu arada rehavetin bahar yorgunluğunu bahane ederek rehavete girdiğini esefle görüyor, kazan kaldırıyorum: Hoşafın yağı az!

Ortega dedi ki...

Genelde bana dendiğinde rahatsız olduğum bir cümleyi yazayım buraya. Een son yazı 11 Şubat'ta yazılmış. Nerdesin be birader:D