5 Oca 2009

Beyaz bir kişiyim


Kaç zamandır Hürriyet almıyordum, Pazar sabahı kahvaltıma eşlik etsin diye aldım, özlemişim, çok eğlendim.

Mesela, "Hayat zaten bir dans" başlıklı haberin nefis sondan ikinci cümlesine bağlanalım:

Cumhurbaşkanı Gül ve Hayrünnisa Gül'ün sürekli gülümsemelerinin dikkatleri çektiği programda, Cumhurbaşkanı, ABD Başkanı için, "Adı Barack Hüseyin Obama ve siyah bir kişi..." tanımlamasını yaptı.

Bu nasıl haber len, şaka mı bu Hürriyet abi, şaka mı bu Cumhurbaşkanım, bu da mı gol değil ayrıca? Adı Barack Hüseyin Obama ve siyah bir kişi...

Şöyle oluyor mesela NY Times'da bu:

When asked about Turkish president, President Obama described him: "His name is Abdullah Gül and he is a white person."

Benim adım Rehavet ve ben beyaz bir kişiyim.

2 yorum:

medgallis dedi ki...

ben de beyazim.
ama siyahseverim.

ufuk akbal dedi ki...

merhabalar rehavet,
blogunu keyifle okuyorum. ki bu taltife hiç ihtiyacın yok.

saygılar, sevgiler