20 Mar 2008

Kapak olsun!


En kötü albüm kapaklarını derlemiş birileri, ordan şeettim bunları ayıptır söylemesi.

Yakında benim de, "Müzikle Geçen 29 Yıl" adlı albümüm bütün müzik marketlerde olacak. Şahane kapak hazırladım, burada sergileyeceğim, albümün çıkmasına az bir süre kala. İlk kez Rehavet Havası okurları görecek.

Bir de şu var: Bu "albüm" ne zaman yerleşti lan dilimize? "Kaset kapağı" derdik biz buna eskiden, müzik setine de "teyip" derdik mesela... Yeni gençler karışık kaset hazırlamayı bile bırakmış azizim...

Son söz: Lakostuna hastayım Tino!

3 yorum:

fevri hareket dedi ki...

abicim bunun turkce versiyonu da vardi, kucuk bi editleme yapip koydum nah suraya
http://fevrihareket.blogspot.com/2008/03/rehocum-buyur-burdan-yak.html

Adsız dedi ki...

abe düzenli yapamaceksen bu işi kapat git blogu, devret işletebilecek birine...geliyoz kapalı, geliyoz kapalı...dükkan komşuna gitcez sen kapalısın diye, bu sefer laga luga yapcen bizi bıraktınız da komşuya gidiyonuz diye....ben sabah sekizde açık bulma isterim kardeşim dükkanı...

blueprint dedi ki...

artık karışık kaset hazırlamak böle bişey olmuş
www.mixwit.com