31 Mar 2008

İlk kartpostal

Gördüğünüz üzere memlekette hava boktan, haliyle resim de boktan.

Kendi başlığım bana şunları çağrıştırdı:

İlk öpücük:

Bu sanırım Fransız gençlik dizisiyidi, cüstin diye bi kız vardı, âlem ona hastaydı. Sabah akşam tilt oynayarak gencecik dimağları tilt eden, deri montlu, ekose gömlekli oğlanlar dolanırdı orta yerde...

İlk kurşun:

Bunun da anıtı var İzmir'de.

Anı:

Pasaport sırasında, dut gibi sarhoş bir Alman vatandaşı yanıma yaklaşıp, 'sıranı alabilir miyim?' dedi. Ben de 'sebep?' dedim. Sebep söyleyemedi. 'Hayır alamazsın!' dedim. 'Fakyu!' dedi, ben de ona 'Fakyu tu!' dedim. Sonra eleman arkaya geçti. Son derece medeni bir diyalog ve fikir alışverişi olduğu kanaâtindeyim.

1 yorum:

Coskun Celik dedi ki...

Yorumunla blogunu yeni farkettim... İlk kartpostal, ilk öpücük, ilk kurşun derken bu da benim sana ilk yorumum olsun...