14 Şub 2008

BSGY # 4


Oyuncu: Edgar Davids

Kullanıcı: edgar barış
Adres: istanbul

Yorum: 1998 dünya kupasından beri yani 10 yıldır edgar davidse hayranım . onu grmek için cok caba gösterdim ama ülke dısına cıkmam imkansızdı . ama bi fb olmama ragmen hem tottenham macını izlemeye gittim bjk tribününde oturarak ve hemde havaalanına gittim onu görebilmek için .inanın o gün bnden mutluus yoktu bu dünyada ..... hafızamı kaybetsemde seni unutcagımı sanmıyrm davids . hava alanında sana söylediğim gibi I LOVE YOU DAVİDS ......

2 yorum:

düriye teyze'nin güğümü dedi ki...

sevgili edgar barış,
yazdıklarını okudum. tevekelli kulaklarım çınlıyordu nicedir...
bu davids çapkını yağmurlu bir istanbul gününde usulca yanıma yaklaşıp "how can i go to sultanahmet" dediydi de, ben de kulacığına eğilip (boyca ondan uzunum) "gel babamdan iste" deyiverdiydim. gençlik işte...
sanıyorum ki bir yanlış anlaşılma oldu, yahut "babadan istemek" fikri ters geldi mendebura. ertesi gün totenham büyükleri görkemli bir gondol yaptırıp inönü'ye geldiler ve alen başkan'ı tribünden istediler. neticede babayı (babamı) aldılar.
o gün davids mendeburunun ardından bakarken içimden söylediğim gibi:
ANCA GİDERSİN DAVIDS...

Adsız dedi ki...

Sevgili Edgar Barış,

"Latent'im ağbi" diye bağırsaydın be güzelim. Rüyanda böyle olmuş muz soyduğunu falan görüyor musun? (Bu arada laf aramızda ben hafif kararmış muzları severim, ama bunu başka anlama çekmeyin oyarım. ((Böylesine de çifte standartları olan bir insanım, Türk erkeğiyim.)))