10 Oca 2008

2006 Esnaf Dünya Kupası

Bunlar benim düşündüğüm kadar komik ya da eğlenceli olmayabilir ama onulmaz bir esnaf dostu olarak, ben yazarken çok eğlendim:

1) SENEDİN GÜNÜNÜ GEÇİRME!

- Geçirir misin benim senetlerin gününü, oh olsun!

- Abi şerefsizim dört kamyon mal çektim gümrükten, sıkışık olmasam yani...

2) MERSERİZE KAZAĞIN MEVSİMİDİR!


- Nasıl gidiyo biliyo musun o Çin’den getirdiğimiz merserize kazaklar, aklın durur!

- Ohhh böyle sıcacık, ne güzel olur giymesi...


3) ÇAY HER ŞEYİN İLACIDIR!

- Bittim ben bittim!.. Banka senetleri protesto etmiş, ocağım söndü...

- Geçer be abi... Fazla markan varsa, çay söyleyelim mi?

4) ESNAF PLAJA GİTMEZ!

- Urtaağım bak, böyle dalıyosun, eller önde...

- Oğlum ne işimiz var lan bizim plajda, âleme rezil rüsva olduk. Mangala gitseydik ya...

- Abi böyle di mi, köpek gibi?

5) BARETİNİ TAK!

- İbocum bak böyle çok konsantre olunca, günde 500 kalıp döküyorum.

- Aman abi kafana düşmesin de... Dikkat!

6) KOLUNU KIRDIRIRIZ!

- Siktir et be oğlum, gerekirse cingenlere golunu gırdırırız o uruspu çucuğunun?

- Gırdırsak ne yazar be Hilmi Abi, yandı gitti dilberim imâlathâne, heba oldu...


7) ESNAF ISRARCIDIR!

- Abicim gel diyorum bak, mal çok temiz. İmâlat fiyatından verecem valla!

- Bırak kardeşim kolumu, ne yapiyim ben lan on konteynır pantolon kopçasını... Manyak mıdır nedir!

8) KAFANI KULLAN SELMAN ABİ!

- Selman Abi bak bütün iş kafada bitiyor. Gel girelim şu bandana işine, paraya para demeyiz abi...

2 yorum:

Ömer Faruk Özer dedi ki...

şimdi ben arkadaşlara nasıl tavsiye edecem bu blogu?

Rehavet dedi ki...

niye lan çok mu kötü olmuş?.. acımasız farusu..