4 Ara 2007

Yapma Adnan!

Teknik direktör Samet Aybaba'nın, kardeşi ve TV yorumcusu Adnan Aybaba hakkındaki yorumları günüme neşe kattı:


"Adnan'la hiç işim olmaz. Adnan futboldan anlamaz. Bu işe başlarken bana bir şey söylemedi, haberim yoktu. Sonradan defalarca bu konuda bana zarar verdiğini söyledim ama o seviyor bunu. Hatta bir ara, 'Adnan kaç para alıyorsun? Oradan aldığını ben vereyim, hatta daha fazlasını vereyim ama oraya çıkma. Benim nelerime malolduğunu bir bilsen' dedim. Sonuçta 40 yaşında adam, yapabileceğim bir şey yok. Ama bana zarar verdiği kesin. Adnan futbol dışında her şey konuştuğu için insanlar beni de onun gibi değerlendiriyor. 'Kardeşi bu, ağabeyi de budur' diyorlardır. Tabii ki futbolu yorumlama açısından söylüyorum. Yoksa Adnan özünde çok iyi çocuktur. Ona 'Oğlum evde beş yüz tane kitap var, git oku' dedim; ama programın kitapla alakası yok ki..."

Nasıl dertliymiş be Samet Hocam. Ayrıca evdeki 500 kitap olayına da bayıldım. Yok ki şöyle bir ağabeyimiz, bassın parayı, "git lan evde kitap oku" desin.

Hiç yorum yok: