30 Kas 2007

Hamilikart yakınımdır!


Hamilikart işinden sorumlu olan bağlantı sahibi kodaman abiler, böyle de demez aslında. İllâ ki ağdalı olacak ya Türkçe'leri; "hamîlî kart yakînimdır" derler ya da yazarlar, okuma-yazmaları varsa.

Henüz ben kart hamili olarak herhangi bir yere gitme şerefine erişmedim şu kısa hayatımda ama gideceksem de aşağıdaki kartlardan biriyle gideyim arkadaş. Bak ne yaratıcı müteşebbisler varmış âlemde:





Hepsi iyi güzel de, Bret Easton Ellis'in, "American Psycho" romanındaki kartvizit manyaklığına ne diyeceğiz. Buyrun başarısız film uyarlamasından konuyla ilgili bir sahne: (Büyük beklentilerle okuduğum söz konusu romanı beğendiğimi ama beklediğimi bulamadığımı da not düşeyim. 'Ne bekliyordun ki a deyyus?' diyecek olursanız, onu bilsem zaten ne bu blog olurdu, ne de ben ben olurdum.)

Hiç yorum yok: