18 Kas 2007

Şeytan

Dün Norveç-Türkiye maçında, "kıraâthane rahatlığında maç yorumu" kavramına yeni bir boyut getiren Rıdvan Dilmen'le en çok da izbe bir Altılı Ganyan mekânında, karbonatlı çaylarımız eşliğinde futbol konuşmak istiyorum. Televizyondan da olsa onu izleyebilmiş bir neslin çocuğu oluğum için de ayrıca bahtiyarım.


Ve işte G.Saray-Trömso maçının devre arasında gizlice kaydedilen o efsanevi diyalog: (Şuradan dinleyebiliyorsunuz.)

musa : hehehehe
rıdvan : baba! musa abi...
musa: he guzum?
rıdvan: özledin mi bak, hakan sukur'u birinci dakika soyledim girmesi lazim diye.
musa: aynen soyledin abi... bu gerizekali, girdi mi hep boyle dağıttı orayı
rıdvan: biz ümit kayıhan gibi amına koyim* kelini görünce altan girsin demiyoruz
musa: aynen öyle doğru ehahaha
rıdvan: keh keh
okay : yıh yıh yıh
musa : çık oraya spikerim diye konuş
rıdvan : şimdi birisi çeker formasından birinin penaltı atarız amına koyim *
okay: sabri geliyor hocam
rıdvan: ulan ben gassarayı ilk defa eyvah dedim golü yerken biliyo musun baba
okay: tarihe mi geçtin?
rıdvan: valla eyvah dedim gassaray golü yerken
rıdvan:yalnız gol olur birde bir, şak diye gol oldu anons ettin amına koyim *
okay:reklam filmi gibi oldu di mi
rıdvan:vallahi reklam filmi... elesin ya galatasaray, valla elesin
okay:elesin tabi abi ya
rıdvan:bundan sonra da bizde miymiş?
okay:bizde bizde
rıdvan:yapma ya
okay: tabi canım
rodvan: ayağımı sikeyim ya kehkehkeh ... yayında mıyız ya nooldu?
okay karacan:yine avea var mı, avea muhabbeti var mı?
musa: sabri de oyuna sabri de oyuna girdi, birisi, 64 çıktı 64 kim?
okay karacan:ergün çıktı
musa:67'ymiş 67
okay karacan:ikinci 45 dakika başlamak üzere...

Hiç yorum yok: